6 خوراکی افزایش دهنده چاقی شکمی

 

نوشته شده توسط:نویسنده Ž

چاقی شکمی ناشی از مصرف این غذاها تنها ظاهر بدن را ناخوشایند نمی کنند بلکه خطر جدی افزایش ابتلا به دیابت، آلزایمر و بیماری های قلبی نیز با آنها رابطه دارد.  نوشابه‌های گازدار رژیمی  مطالعات نشان می دهد که مصرف‌کنندگان نوشابه‌های رژیمی نسبت به افرادی که این نوع نوشابه‌ها را نمی‌نوشند، واجد درصد بالاتری چربی‌ها شکمی هستند. مصرف‌کنندگان نوشابه‌های رژیمی میزان کالری که با مصرف این نوشیدنی‌ها صرفه‌جویی می‌کنند را زیاد‌تر برآورد می‌کنند و بنابراین بیشتر از حد معمول غذا می‌خورند.  چای سفید در عوض از تشکیل سلول‌های چربی جدید ممانعت و به بدن در سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده کمک می‌کند.  سیب‌زمینی سرخ‌ شده  یک پژوهش ۲۰ ساله در دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد افرادی که به‌طور منظم سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌خورند، هر ۴ سال بیش از یک کیلوگرم اضافه‌وزن پیدا می‌کنند. پس زمانی که برای شام بیرون می‌روید به‌جای سیب‌زمینی سرخ‌کرده همراه با غذایتان، سالاد با سس‌های درست‌شده با سرکه درخواست کنید.  آب‌میوه  یک آبمیوه صد در صد طبیعی حتی ۳۶ گرم قند در هر فنجان دارد، تقریبا معادل میزان قندی که از خوردن چهار دونات دارد. علاوه بر این، بیشتر شیرینی آبمیوه‌ها ناشی از قند فروکتوز است؛ نوعی قند که در گسترش بافت چربی احشایی و درنتیجه چاقی شکمی دخیل است.  برای کوچک کردن شکمتان، آب معدنی را جایگزین آب میوه حتی طبیعی کنید و چند قطره از میوه هایی نظیر پرتقال یا گریپ فروت را در آن بچکانید.  استیک  استیک‌های گوشت دنده یکی از ۳ مورد چرب‌ترین بخش‌های گوشت گاو هستند. یک بررسی انجام‌شده به‌وسیله پژوهشگران چینی نشان داد که داشتن یک رژیم غذایی غنی از گوشت قرمز چرب و تازه با چاقی شکمی و افزایش دور کمر همراه است.  استیک مناسب را انتخاب کنید. بدین ترتیب شما فواید سلامتی زیادی به دست خواهید آورد.  پیتزا  پیتزا دومین عامل بزرگ دریافت چربی‌های اشباع‌شده در رژیم غذایی آمریکایی است و خوردن برش‌های پیتزا مسئول نیمی از دریافت غذایی چربی‌های اشباع‌شده مسدودکننده شریان‌ها در میان آمریکاییان است.  چیپس سیب‌زمینی  خوردن چند پر چیپس ممکن است درنهایت به خوردن تمام چیپس‌های درون یک بسته بزرگ بینجامد. در افراد شرکت‌کننده در یک مطالعه مصرف روزانه چیپس موجب اضافه شدن حدود یک کیلوگرم چربی شکمی در طی یک دوره چهارساله شد. بنابراین اگر شما مصرف چیپس را کنار بگذارید حتی بدون ایجاد تغییر در رژیم غذایی خود می‌توانید به‌طور مستقیم بیشتر از ۲۵۰ گرم از چربی شکمی خود را کاهش دهید.


لینک منبع و پست :6 خوراکی افزایش دهنده چاقی شکمی
http://baharnews.ir/news/99868/



۷ میوه ای که افراد دیابتی از خوردن آن باید اجتناب نمایند شنبه 15 دی 1397
بیدار باش جمعه 23 آذر 1397
عرضه باریک‌ترین کروم بوک تبدیل‌پذیر اچ پی سه شنبه 17 مهر 1397
طرز تهیه ترشی لیته+ فیلم سه شنبه 9 مرداد 1397
بناهای مهم و تاریخی معمار روس در ایران (+عکس) شنبه 30 تیر 1397
نتایج تست طول‌عمر باتری وان‌پلاس ۶: عملکردی فراتر از حد متوسط! شنبه 5 خرداد 1397
کشف جسد در داخل سطل زباله جمعه 7 اردیبهشت 1397
خواص درمانی بی نظیر آلوچه سبز یا گوجه‌ سبز جمعه 31 فروردین 1397
با کاهش یک دقیقه‌ای استحمام، چقدر آب صرفه جویی می‌شود؟ جمعه 24 فروردین 1397
آموزش مجازی زبان انگلیسی دوشنبه 7 اسفند 1396
سوغات شمال؛ از شمال کشور چه چیزی بخریم؟ شنبه 5 اسفند 1396
مهمترین نشانه های خانواده قرآنی یکشنبه 29 بهمن 1396
شرایط فروش برلیانس با موتور 1650 سی سی اعلام شد چهارشنبه 11 بهمن 1396
بیوگرافی حمیدرضا پگاه و همسرش نغمه نادری سه شنبه 5 دی 1396
مردان بخوانند رازهایی كه زنان هرگز به شما نمیگویند! شنبه 4 آذر 1396
لیست آخرین پستها
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic